In 2016 hebben we met studenten gewerkt aan twee toffe initiatieven: ‘Eat Your Heart Out’ tijdens de Wereldvoedseldag en ‘De Wereld Wordt BONT’ tijdens de Dutch Design Week.
Het aanbieden van dit soort podia aan jongeren, motiveert intrinsiek om vanuit hun eigen leefwereld maatschappelijke vraagstukken mee aan te gaan. We hebben een permanente (radicale) innovatiekracht nodig. Jongeren tijdens hun opleiding betrekken bij sociaal- maatschappelijke vraagstukken van het bedrijfsleven biedt inzichten, kennis en een dynamisch netwerk.
In dit beeld rapport laten we zien wat BONT doet, we tonen met trots de oogst van onze activiteiten en hoe de BONT-toekomst eruitziet.
Film samenwerking met de VNG en BONT
Deze opdracht werd een onderdeel van de DDW 2016, uitgevoerd door studenten van Fontys journalistiek en communicatie. Het kost gewoon tijd om een nieuw geluid te maken.
Bewegingen worden langzaamaan zichtbaarder en ondertussen leren we een nieuwe taal.
Met BONT mochten wij meedenken en broeien over het ontstaan van nieuwe ideeën voor een verjongingskuur voor de ambtenaar.